Het Contact Portaal

Creëer je eigen platform voor je loyaliteitsprogramma met behulp van het Contact Portaal

Het Contact Portaal biedt jou als ondernemer de mogelijkheid om een eigen platform te creëeren voor je loyaliteitsprogramma. Deze omgeving kan je personaliseren, zodat deze goed aansluit bij de uitstraling van jouw onderneming. 


» Het Contact Portaal instellen

» Het aanpassen van het Contact Portaal


Wat is het Contact Portaal?

Het Contact Portaal is een omgeving gecreëerd voor jouw contacten. De app biedt een overzicht van de beloningen die jij als ondernemer aanbiedt, de spaarvoortgang van jouw spaarder en hun digitale spaarkaart. Het Contact Portaal is te gebruiken op de mobiele telefoon, tablet en computer. 

Waar vind ik het Contact Portaal?

Je vindt het Contact Portaal in je Business Dashboard. Volg onderstaande twee stappen om deze te vinden: 

  1. Ga in je Business Dashboard onder Tools naar Contact Portaal, hier vind je 'm!
  2. Wil je je Contact Portaal instellen/aanpassen? Klik rechtsboven in het scherm op Acties en op Aanpassen

Vervolgens kom je op het bewerkscherm om jouw Contact Portaal in te stellen of aan te passen. Hoe dit precies werkt, leggen we je hier stap voor stap voor stap aan je uit.

Aan jouw onderneming staat vanaf heden een Domein gelinkt. Dit is een link die leidt naar de webpagina van de Contact Portaal. Deze is standaard weergegeven, maar kan eventueel worden gewijzigd.