Het aanpassen van het Contact Portaal

Je kunt de styling en branding van jouw Contact Portaal aanpassen.

  1. Log in op jouw Business Dashboard
  2. Navigeer naar Tools (9 puntjes) en vervolgens Contact Portaal
  3. Klik rechtsboven op Portaal bewerken en pas de geselecteerde pagina naar wens aan.

De pagina's binnen het Contact Portaal

Het Contact Portaal bevat vier pagina's die aangepast kunnen worden:

  • Login
    Dit is de pagina waar bestaande contacten (waarvan het e-mailadres dus al bekend is) kunnen inloggen. 
  • Registeren
    Deze pagina wordt gebruikt voor klanten die nog geen contact zijn van jouw loyaliteitsprogramma. Hier dienen zij zich te registreren door hun e-mailadres in te voeren
  • Home
    Eenmaal ingelogd, wordt de home pagina getoond. Hier kun je, afhankelijk van je voorkeuren en soort loyaliteitsprogramma, pictogrammen wel of niet weer laten geven.
  • Instellingen
    Onder de instellingen pagina vind je alle gegevens van klantprofiel. Je kunt hier zelf kiezen welke attributen worden weergegeven. 

Tip: de e-mails die worden verstuurd nadat iemand zijn/haar e-mailadres heeft ingevuld in de login of registratiepagina kan in het Business Dashboard worden aangepast onder Marketing > E-mails.

Branding

Onder de knop 🎨 Branding kan de volledige branding van het Contact Portaal worden aangepast. Denk hierbij aan de kleuren van de knoppen en de tekst, het lettertype en het app pictogram. 

De App pictogram wordt weergegeven. Dit icoon wordt getoond wanneer een contact jouw Contact Portaal downloadt op zijn of haar telefoon. Lees hier meer over het instellen van het Portaal op de telefoon.