Hoe zet ik het Contact Portaal op mijn telefoon?

Het Contact Portaal van je favoriete onderneming als app op je telefoon. Hoe je 'm instelt, lees je hieronder.

Het instellen van de app verschilt tussen iOS en Android. Volg hieronder daarom de juiste stappen die voor jou gelden. 


Contact Portaal voor iOS:

Let op: het uitvoeren van de acties voor iOS is alleen mogelijk via de internetbrowser Safari!

  1. Open de domein-website van de betreffende onderneming
  2. Ga in de internetbrowser Safari naar het deelmenu (iPhone en iPad deelmenu bevat naast delen nog meer mogelijkheden - appletips), scroll naar beneden en klik op Zet op beginscherm
  3. Selecteer Voeg toe. Vervolgens zal de pagina zich sluiten

    Het Contact Portaal is nu gedownload op je apparaat!
  4. Zoek het Contact Portaal van de onderneming op op je apparaat en open deze
  5. Vul je e-mail adres in en selecteer Request a code
  6. Check de inbox van het ingevoerde e-mail adres voor een 6-cijferige code en vul deze in in het Contact Portaal. 

Het Contact Portaal is nu klaar voor gebruik!


Contact Portaal voor Android:

  1. Open de domein-website van de betreffende onderneming
  2. Ga in je internetbrowser naar de 3 puntjes rechtsboven, selecteer daarna Toevoegen aan Startscherm
  3. Selecteer Toevoegen aan startscherm en daarna Automatisch toevoegen

    Het Contact Portaal is nu gedownload op je apparaat!

  4. Zoek het Contact Portaal van de onderneming op op je apparaat en open deze
  5. Vul je e-mail adres in en selecteer Request a code
  6. Check de inbox van het ingevoerde e-mail adres voor een 6-cijferige code en vul deze in in het Contact Portaal. 

Het Contact Portaal is nu klaar voor gebruik!

Tip: spaar je bij meerdere ondernemingen? Je kunt het Contact Portaal per onderneming installeren!