Aantal punten per spaarder

 

Tip! Je kunt van deze data altijd een Export draaien. Leer hier meer over het exporteren van klantgegevens.

Toevoegen huidige puntensaldo aan het profiel van de klant

  1. Ga in het business dashboard naar Contacten
  2. Klik vervolgens op Acties, en klik op Kolommen bewerken
  3. Je krijgt een pop up te zien met een lijst van alle bestaande attributen. Klik in de linker kolom op het blauwe vinkje naar het attribuut om de gegevens toe te voegen aan het overzicht. In de rechter kolom kun je de attributen slepen om de volgorde aan te passen
  4. Klik op Klaar om het nieuwe overzicht van je Contacten te bekijken

Let op! Er is een verschil tussen het Totaal aantal gespaarde punten en het Huidige puntensaldo.

  • Totaal aantal gespaarde punten: Het aantal punten dat de klant gespaard in totaal heeft, zonder rekening te houden met eventuele verzilverde beloningen
  • Huidig puntensaldo: Het puntensaldo waarover de klant op dit moment beschikt.