Een interne e-mail aan een automatisering toevoegen

Je kunt na een bepaalde gebeurtenis of actie een interne e-mail naar de gebruikers verzenden. Lees hier hoe je dat eenvoudig instelt.

Om een interne mail toe te voegen aan jouw automatisering, volg je de volgende stappen:

  1. Log in op jouw Business Dashboard
  2. Navigeer naar Tools (9 puntjes) en kies Automatiseringen
  3. Selecteer de automatisering die je wenst te bewerken onder Overzicht automatiseringen of maak een nieuwe aan door middel van een van de presets

    Zodra je de automatisering hebt geopend, kom je terecht in de automatiseringsflow, wat er ongeveer als volgt uit ziet:

    Schermafbeelding 2022-12-29 om 12.23.33

  4. Klik vervolgens op een van de plusjes tussen de blokken, afhankelijk van wanneer je de interne mail wilt toevoegen
  5. Kies in het rechter bewerkscherm Interne e-mail en klik op Opslaan
  6. De interne e-mail is nu toegevoegd aan jouw automatiseringsflow. Er opent zicht nu een bewerkscherm aan de rechterkant. Hier kies je de ontvangers, bepaal je het onderwerp en de inhoud van de e-mail

🎉 Er is nu een interne e-mail toegevoegd aan jouw automatisering.