De verschillende triggers voor automatiseringen uitgelegd

Wanneer je een nieuwe lege automatisering maakt, moet je een trigger selecteren die je automatisering start. In dit artikel leggen we uit wat de verschillen zijn

Het instellen van de juiste trigger voor een automatisering is belangrijk, omdat dit het startpunt van je automatiseringsflow bepaalt. Je kunt dit niet meer veranderen nadat je de automatisering hebt aangemaakt.

Contact bijgewerkt

Deze gebeurtenis wordt geactiveerd wanneer de attributen van een contactpersoon worden bijgewerkt. Bij het startpunt kun je filters toevoegen voor het selecteren van contacten, contactlijsten en specifieke contact attributen die zijn gewijzigd.

Formulier ingediend

Deze gebeurtenis treedt op wanneer een formulier wordt ingediend. Je kunt filters toevoegen aan het startpunt voor contacten, contactlijsten en formulieren.

Spaartransactie aangemaakt

Deze gebeurtenis treedt op wanneer een kredietontvangst plaatsvindt. Je kunt filters toevoegen aan het startpunt voor contacten, contactlijsten en kredietontvangsten.

Digitale beloningsontvangst aangemaakt

Deze gebeurtenis treedt op wanneer een digitale beloning wordt geclaimd. Je kunt filters toevoegen aan het startpunt voor contacten, contactlijsten en digitale beloning ontvangsten.

Fysieke beloningsontvangst aangemaakt

Deze gebeurtenis treedt op als een fysieke beloning wordt geclaimd. Je kunt filters toevoegen aan het startpunt voor contacten, contactlijsten en fysieke beloningsontvangsten.

Voucher verzilverd

Deze gebeurtenis treedt op wanneer een voucher wordt ingewisseld. Je kunt filters toevoegen aan het startpunt voor contacten, contactlijsten en vouchers.

Contact aangemaakt

Deze gebeurtenis treedt op wanneer een nieuw contact wordt aangemaakt. Je kunt filters toevoegen aan het startpunt voor contacten en contactlijsten.